Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Finanstilsynet trenger konsulentbistand for vedlikehold og videreutvikling av sine egenutviklede fagløsninger gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte. Anskaffelsen fokuserer på å sikre sikker og stabil drift av eksisterende løsninger, samtidig som de videreutvikles for å møte fremtidige behov. Tildelingskriteriene er pris (35 %), kompetanse (25 %), løsningsforslag (20 %), og faglig utvikling (20 %). Leverandørene må dokumentere erfaring fra lignende oppdrag og kapasitet, hvor erfaring vektlegges med 70 % og kapasitet med 30 %.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Finanstilsynet har en portefølje av egenutviklede fagløsninger som denne anskaffelsen omhandler. Fagløsningene har blitt utviklet over tid, og fra 2006 og frem til i dag har løsningene stadig blitt modernisert og bygget ut. Anskaffelsen skal sikre at dagens løsninger opprettholdes med lite driftsutfordringer og god sikkerhet rundt dataene, og sikker og stabil drift er et fokusområde i Finanstilsynet. Samtidig har Finanstilsynet behov for videreutvikling av løsningene for å møte fremtidens behov. Anskaffelsen tar med dette sikte på sikker og stabil drift samtidig som løsningene utvikles løpende etter behov.Hovedtrekkene i prosedyrenSe vedlagt Konkurransegrunnlag.

    Kontakt navn
    Cathrine Håltem
    Kontakt telefon
    +47 22939800
    Adresse
    Revierstredet 3, 0151 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Dersom det er flere enn tre leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene, vil oppdragsgiver rangere leverandørene etter følgende utvelgelseskriterium: leverandørens erfaring fra lignende oppdrag (70 %)

    Dersom det er flere enn tre leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene, vil oppdragsgiver rangere leverandørene etter følgende utvelgelseskriterium: leverandørens kapasitet (30 %)

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totalpris basert på summen av timerpiser tilknyttet ulike roller. Se også vedlagt Konkurransegrunnlag, pkt. 5. Tildelingskriterier og forhandlinger

    Beskrivelse

    Tilbudt team, ressursenes kompetanseområder, tekniske og faglige kvalifikasjoner, basert på CV'er, og presentasjoner i forhandlingsmøte. Se også vedlagt Konkurransegrunnlag, pkt. 5. Tildelingskriterier og forhandlinger

    Beskrivelse

    Løsningsforslag til caset, jf pkt.5.3 i Konkurransegrunnlaget

    Beskrivelse

    Konsulentenes faglige utvikling, jf pkt.5.4 i Konkurransegrunnlaget

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av rammeavtale for konsulentbistand til fagsystem - første trinn
Lokasjon
Estimert verdi
90 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner