Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal dekke oppdragsgivers behov for nettbasert dagligvarehandel. Avtalen er rettet mot de tjenestestedene som bestiller mat med små forpakninger, krever rask levering, ikke har lagringskapasitet og bruker dagligvarebutikken i nærområdet for kjøp i dag. Avtalen er i stor grad rettet mot skoler og barnehager, men det er også mulig for alle andre tjenenesteområder /tjenestesteder i kommunene å bruke avtalen. Avtale og avtaleperiode Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør for nettbasert dagligvarehandel. Avtaleforholdet vil bli regulert av vedlagte kontrakt. Kontraktens varighet er på 2 år med opsjon på automatisk forlengelse 1+1 år. Avtalen kan bli på totalt 4 år ved utløsing av full opsjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av rammeavtale for nettbasert dagligvarehandel
- Tilleggskategorier (CPV)
- 15200000 Tilberedt og konservert fisk
- 15300000 Frukt, grønnsaker og lignende produkter
- 15330000 Bearbeidede frukt og grønnsaker
- 15500000 Meieriprodukter
- 15600000 Kornprodukter, stivelser og stivelsesprodukter
- 15610000 Kornprodukter
- 15810000 Brødprodukter, fersk bakverk og kaker
- 15980000 Alkoholfrie drikkevarer
- Estimert verdi
- 50 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Gjennomføringsevne: Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten Dokumentasjon: En kort beskrivelse av leverandørens organisasjon herunder tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. En kort beskrivelse av hvordan leverandøren skal gjennomføre og løse oppdraget. krav:Kvalitetssikringssystem: Det kreves et godt og velfungrende kvalitetssikringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjon: Opplysninger og dokumentasjon som viser leverandørens kvalitetsstyringssystem. Dette kan for eksempel være en innholdsfortegnelse. Krav: Miljøledelsessystem: Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Dokumentasjon: Opplysninger og dokumentasjon som viser leverandørens miljøledelsessystem, herunder transport og returordning for embalasje. Dette kan for eksempel være en innholdsfortegnelse. Hvis rutinene er beskrevet i virksomhetens kvalitets- eller miljøledelsessystem i henhold til ISO 14001, Miljøfyrtårn, Grønt Punkt eller tilsvarende, eller tilsvarende 3. parts verifiserte systemer, skal gyldig sertifikat, samt kopi av relevante rutiner fremlegges.