Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for rådgivningstjenester i forbindelse med akutte skredhendelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg

NVE har behov for skredfaglige rådgivningstjenester i forbindelse med akutte skredhendelser eller bekymringsmeldinger knyttet til fare for slike, herunder steinsprang, steinskred, kvikkleire-, snø-, jord-, sørpe- og flomskred. Avtalen gjelder ikke rådgivningstjenester ifm. store fjellskred. Avtalen inngås for 2 år med mulighet for inntil 2 års forlengelse på ellers like vilkår. Omfanget av avtalen estimeres til 15 - 25 millioner NOK eks. mva. med en øvre grense på 50 millioner NOK eks. mva. over fire år, men innebærer ingen forpliktelser. Avtalen gjelder bistand på kort varsel over hele landet inkludert Svalbard (12 områder, se 1.3 for mer informasjon). Leverandørene velger hvilke geografiske og faglige områder de har mulighet til å dekke. Det forventes at leverandørene bistår NVE med blant annet akutte farevurderinger, befaringer og utarbeidelse av tekniske notater eller rapporter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale for rådgivningstjenester i forbindelse med akutte skredhendelser
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem/- styringssystem

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner