Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Tekniske kontrolltjenester
Anskaffelsen omfatter service og vedlikehold av porter. Oppdragsgiver har garasje-, gang- og kjøreporter og andre porter særlig på sykehjem, brannstasjoner, større og nyere barnehager, skoler samt andre bygninger. For at disse tekniske installasjonene skal oppnå forventet funksjonstid og for å unngå driftsstans, bør det gjennomføres jevnlig ettersyn på installasjonene. Formålet med anskaffelsen er å få etablert en rammeavtale for periodisk oppfølgning av alle slike installasjoner, samt uttrykning og håndtering av akutte feil. Velfungerende anlegg vil bedre kundetilfredsheten og redusere kostnader knyttet til reparasjon og utskiftinger. Nærmere beskrivelse av formålet med anskaffelsen og innholdet i leveransen fremgår av Vedlegg 2 Ytelsesbeskrivelse.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Torstein Nordrum
- Kontakt telefon
- +47 92634611
- Kontakt e-post
- torstein.nordrum@oby.oslo.kommune.no
- Adresse
- ,
Anskaffelsen omfatter service og vedlikehold av porter. Oppdragsgiver har garasje-, gang- og kjøreporter og andre porter særlig på sykehjem, brannstasjoner, større og nyere barnehager, skoler samt andre bygninger. For at disse tekniske installasjonene skal oppnå forventet funksjonstid og for å unngå driftsstans, bør det gjennomføres jevnlig ettersyn på installasjonene. Formålet med anskaffelsen er å få etablert en rammeavtale for periodisk oppfølgning av alle slike installasjoner, samt uttrykning og håndtering av akutte feil. Velfungerende anlegg vil bedre kundetilfredsheten og redusere kostnader knyttet til reparasjon og utskiftinger. Nærmere beskrivelse av formålet med anskaffelsen og innholdet i leveransen fremgår av Vedlegg 2 Ytelsesbeskrivelse.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen, herunder tilfredsstillende omsetning, inntjening, likviditetsgrad og egenkapitalandel. Betalingserfaringen må være tilfredsstillende.
Leverandøren skal ha erfaring fra oppdrag av samme art, kompleksitet og omfang.
Leverandøren skal ha en kvalitetssikring tilpasset kontraktens innhold.
Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av rammeavtale for service og vedlikehold av porter
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 10 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder