Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for tømming og kontanthåndtering for Oslo kommunes piggdekk- og parker…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg
Hovedoppdraget for tjenesteleverandør er tømming av piggdekk- og parkeringsautomater, tømming, service og vedlikehold av kontantautomater (autocash retail) ved etatens inntauingsanlegg, tømming av drop-safe ved etatens kundesenter og henting/levering av bestilt skillemynt på BYMs badeanlegg, verditransport i denne forbindelse, samt opptelling av kontanter. Vi gjør oppmerksom på at leverandør skal kunne levere skillemynt etter bestilling. Tjenestene skal utføres i henhold til kravspesifikasjonene og de opplysninger som ellers fremkommer i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg. Omfanget og lokaliseringen for utførelse av tjenesten kan variere i løpet av kontraktsperioden. Det eksisterer instrukser for utførelsen av tjenesten i denne anskaffelsen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av rammeavtale for tømming og kontanthåndtering for Oslo kommunes piggdekk- og parkeringsautomater
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: - Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: - Norske selskaper: Firmaattest. - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: - Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. - Relevant ansvarsforsikring. Dokumentasjon: - Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 1 år, som baserer seg på siste kjente regnskapstall. - Ansvarsforsikringsbevis.
Krav: - Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å levere de tilbudte tjenester i løpet av avtaleperioden. - Leverandøren skal ha meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag. - Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem. - Det kreves at leverandøren har et miljøstyringssystem. - Tillatelse til å utøve ervervsmessig vaktvirksomhet i henhold til lov om vaktvirksomhet (vaktvirksomhetsloven) og forskrift om vaktvirksomhet. Dokumentasjon: - Det skal gis en skriftlig oversikt over foretakets antall faste ansatte og antall ledere. Dette skal fremstilles i et organisasjonskart. Dersom Leverandøren støtter seg på andre foretaks kapasitet for å oppfylle kontraktsforpliktelsene, skal forpliktelseserklæring fra aktuelle underleverandører fremlegges som dokumentasjon på at Leverandøren faktisk disponerer over underleverandørens ressurser. - Redegjørelse om erfaring fra tilsvarende relevante oppdrag de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, størrelse på oppdrag, tidspunkt, samt navn på den offentlige eller private mottaker av tjenestene. - Redegjørelse for leverandørens kvalitetssikringssystem, samt innholdsfortegnelse. Leverandøren skal beskrive sine rutiner for oppfølging og kvalitetssikring av oppdrag. - Redegjørelse for leverandørens miljøstyringssystem, samt innholdsfortegnelse. Leverandøren skal beskrive sine rutiner for oppfølging og kvalitetssikring av miljøhensyn. - Dokumentasjon på tillatelse for å utøve ervervsmessig vaktvirksomhet i henhold til regelverket.