Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for utomhusarbeider drift

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Rammeavtalen skal dekke Omsorgsbygg Oslo KFs behov for mindre utomhusarbeider som akutte arbeider knyttet til avvik avdekket gjennom lekeplasskontroller og utomhusarbeider drift oppad begrenset til kr 300 000,- per oppdrag. Største del av arbeidene forventes utført i årstidene vår, sommer og høst.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av rammeavtale for utomhusarbeider drift
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Nora Lovén
Kontakt telefon
+47 46961816
Adresse
,
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Rammeavtalen skal dekke Omsorgsbygg Oslo KFs behov for mindre utomhusarbeider som akutte arbeider knyttet til avvik avdekket gjennom lekeplasskontroller og utomhusarbeider drift oppad begrenset til kr 300 000,- per oppdrag. Største del av arbeidene forventes utført i årstidene vår, sommer og høst.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak  Norske selskaper: Firmaattest  Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen. Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes: - Vedlikehold og utbedring av uteområder i barnehager og -parker inklusive leveranse av ferdige flater og montert lekeutstyr. - Utbedring av gangbaner, flater, plasser med asfalt eller belegningsstein for alle typer bygg, som sykehjem, beredskapsbygg, museer og boligbygg. Leverandøren skal besitte kompetanse på: - Teknisk grøfting - Arbeid ved vei - Lekeplassutstyr, herunder gjeldende forskrifter og kunne vise til kurs/opplæring vedrørende arbeid med lekeplassutstyr.  Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsledelsessystem som er relevant for kontraktens innhold.  Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. - Virksomheten skal dokumentere miljøprestasjon/rutiner innenfor temaene innkjøp, energi, avfall, transport og/eller utslipp (kun relevante tema)

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    31. jan. 2020, 11:00

  2. Frist for å melde interesse

    5. mars 2020, 10:00

  3. Åpningsdato

    5. mars 2020, 10:00

  4. Frist for innlevering

    5. mars 2020, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner