Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for utomhusarbeider drift
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Brann- og sikkerhetstjenester
Rammeavtalen skal dekke Omsorgsbygg Oslo KFs behov for mindre utomhusarbeider som akutte arbeider knyttet til avvik avdekket gjennom lekeplasskontroller og utomhusarbeider drift oppad begrenset til kr 300 000,- per oppdrag. Største del av arbeidene forventes utført i årstidene vår, sommer og høst.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av rammeavtale for utomhusarbeider drift
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Nora Lovén
- Kontakt telefon
- +47 46961816
- Kontakt e-post
- nora.loven@oby.oslo.kommune.no
- Adresse
- ,
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 37535200 Lekeplassutstyr
- 43325000 Utstyr til parker og lekeplasser
- 43325100 Utstyr til vedlikehold av utendørs arealer
- 45233141 Veivedlikehold
- 45233229 Vedlikehold av vegkanter
- 50870000 Reparasjon og vedlikehold av utstyr til lekeplasser
- 77310000 Beplanting og vedlikehold av grøntområder
- 77313000 Vedlikehold av parker
- 77314000 Vedlikehold av arealer
- Estimert verdi
- 50 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Beskrivelse
- Rammeavtalen skal dekke Omsorgsbygg Oslo KFs behov for mindre utomhusarbeider som akutte arbeider knyttet til avvik avdekket gjennom lekeplasskontroller og utomhusarbeider drift oppad begrenset til kr 300 000,- per oppdrag. Største del av arbeidene forventes utført i årstidene vår, sommer og høst.
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen. Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes: - Vedlikehold og utbedring av uteområder i barnehager og -parker inklusive leveranse av ferdige flater og montert lekeutstyr. - Utbedring av gangbaner, flater, plasser med asfalt eller belegningsstein for alle typer bygg, som sykehjem, beredskapsbygg, museer og boligbygg. Leverandøren skal besitte kompetanse på: - Teknisk grøfting - Arbeid ved vei - Lekeplassutstyr, herunder gjeldende forskrifter og kunne vise til kurs/opplæring vedrørende arbeid med lekeplassutstyr. Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsledelsessystem som er relevant for kontraktens innhold. Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. - Virksomheten skal dokumentere miljøprestasjon/rutiner innenfor temaene innkjøp, energi, avfall, transport og/eller utslipp (kun relevante tema)
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
31. jan. 2020, 11:00
Frist for å melde interesse
5. mars 2020, 10:00
Åpningsdato
5. mars 2020, 10:00
Frist for innlevering
5. mars 2020, 10:00