Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Markedsførings- og reklameprodukter

Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører med kompetanse innen gave- og profilartikler for å levere diverse profileringsprodukter i Innlandet til en verdi av 10,000,000 NOK. Produktene vil ofte bestilles med unikt design som trykte tekster og logoer. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt kvalitetssikringssystem og god erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det skal anskaffes gave og profilartikler. Behovet er "gi-bort-gaver" internt og eksternt, og produkter for bruk i kampanjer og prosjekter. Produkter vil ofte/oftest bestilles med unikt design, på-trykte tekster, logo osv. Det skal anskaffes diverse profileringsartikler, både ihht vedlagte prisskjema, men også fraleverandørens øvrige sortiment. Det presiseres at arbeidstøy, idrettstøy og lignende ikke er bindende for oppdragsgiver åanskaffe via denne avtalen, men skal kunne leveres om oppdragsgiver ønsker det.Hovedtrekkene i prosedyrenDet skal anskaffes gave og profilartikler. Behovet er "gi-bort-gaver" internt og eksternt, og produkter for bruk i kampanjer og prosjekter. Produkter vil ofte/oftest bestilles med unikt design, på-trykte tekster, logo osv. Det skal anskaffes diverse profileringsartikler, både ihht vedlagte prisskjema, men også fraleverandørens øvrige sortiment. Det presiseres at arbeidstøy, idrettstøy og lignende ikke er bindende for oppdragsgiver åanskaffe via denne avtalen, men skal kunne leveres om oppdragsgiver ønsker det. Fylkeskommunene har egne avtaler innen trykkeritjenester, grafisk design og skilting/ omprofilering. Den type tjenester inngår ikke i denne konkurransen. Det påpekes at det i avtalen åpnes for å inkludere andre artikler, justering av sortimentet ogat enkelte artikler vil kunne bli fjernet. Oppdragsgiver har et ønske om å bruke lokale leverandører for gaveartikler med lokaltsærpreg. Slike produkter er derfor ikke bindende for oppdragsgiver å anskaffe via denneavtalen, men skal kunne leveres om oppdragsgiver ønsker det. Det presiseres at for enkeltanskaffelser over kr 250.000,- forbeholder oppdragsgiver seg retten til å innhente konkurrerende tilbud i markedet.

    Kontakt navn
    Innlandet fylkeskommune
    Kontakt telefon
    99090558
    Adresse
    Parkgata 64, 2317 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

    Det kreves god kredittverdighet, minst tilsvarende Bisnode score A.

    Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem /rutiner for ytelsene som skal leveres.

    Det kreves at leverandøren er sertifisert for miljøledelse.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Det kreves at leverandør har god erfaring fra sammenlignbare oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag av samme art, kompleksitet, størrelse og omfang) med tilhørende tjenester.

    Leverandør skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.

    Leverandør skal ha retningslinjer for etisk handel som et minimum adresserer de samme punktene som oppdragsgivers Standard avtalevilkår, punkt 17.2.

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av Rammeavtale på Gave- og profilartikler
Lokasjon
Estimert verdi
10 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner