Anbudsoversikt for Anskaffelse av service-, vedlikeholds- og reparasjonsavtale på mobile og stasjonære avfallssug.

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale som omfatter service, vedlikehold- og reparasjoner på stasjonære og mobile avfallssug. I et stasjonært avfallssug mellomlagres avfallet i ventil eller tank under innkastet. Ved tømming suges avfallet via rør til container plassert i et terminalbygg hvor den hentes og tømmes av krokbil. I et mobilt avfallssug mellomlagres avfallet i tanker under innkastsøylen, enten i kjeller i nedgravd bunker. Avfallet hentes av en spesialbygget renovasjonsbil via et tilkoblingspunkt. Ved tømming suges avfallet gjennom rørsystemet og inn i bilen. Det antas at kontraktens verdi er på ca. 4, 5 – 5 MNOK, eksklusiv merverdiavgift. Alle estimat er gitt etter Oppdragsgivers beste skjønn for avtaleperioden, og er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan tas ut over rammeavtalen. For mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang, se øvrige anskaffelsesdokumenter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av service-, vedlikeholds- og reparasjonsavtale på mobile og stasjonære avfallssug.
Estimert verdi
4 500 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert  Norske selskap: Firmaattest.  Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 12 måneder regnet fra fristen for innlevering av tilbud.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig, har tilfredsstillende likviditet og soliditet, Minimum A eller tilsvarende:  Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag  Utfylt vedlegg 5. Beskrivelse av de tre mest relevante tilsvarende leveransene siste 3 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver må gis fullmakt til å kontakte vedkommende. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Andre kvalifikasjonskrav: Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem  Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem. Redegjørelse vedrørende tilbyders eksisterende rutiner og dokumentasjon på at kravet til kvalitetssikringssystem/-styringssystem som er gjeldende for oppdraget er dekket. Hvis dette er beskrevet i leverandørens kvalitetssikringssystem ihht. ISO 9001 eller tilsvarende kan det legges fram dokumentasjon for dette. Det kreves at tilbyder har et miljøstyringssystem  Dokumentasjon på miljøstyringssystem. Kopi av eventuelle sertifikater som ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende legges med. Dersom tilbyder ikke har et miljøledelsessystem må tilbyder være villig til å implementere det innen 6 mnder etter kontraktinngåelse. Dette skal dokumenteres skriftlig. Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører  Signert forpliktelseserklæring (vedlegg 9) Dersom en leverandør må støtte seg på en annen leverandør sin kompetanse eller kapasitet for å oppfylle et kvalifikasjonskrav, må det leveres separat ESPD skjema for denne underleverandøren.  Utfylt ESPD – avsnitt II D

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner