Anbudsoversikt for Anskaffelse av sykesignalanlegg
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Sikkerhets- og helsetjenester
Det skal anskaffes sykesignalanlegg til Gulset sykehjem. Denne anskaffelsen vil være førende for fremtidige anskaffelser innenfor samme område. Det vises i denne sammenheng til nærmere beskrivelser for opsjoner i Skien og Bamble kommuner. Se konkurransegrunnlaget med vedlegg for nærmere informasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av sykesignalanlegg
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
4.1 Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Firmaattest skal vedlegges forespørsel om deltakelse i konkurransen.
4.2 Krav: Leverandør skal ved anmodning av deltakelse i konkurransen innlevere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dokumentasjonskrav: Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. • Norske selskaper: Skatteattest på skjema RF 1244. Skatteattest skal vedlegges forespørsel om deltakelse i konkurransen. 4.4 Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. (Leverandørens nøkkeltall vil fremkomme i kredittvurderingen). Kredittvurdering skal vedlegges forespørsel om deltakelse i konkurransen. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
4.3 Krav: Leverandøren skal ha nødvendig autorisasjon(er) for å kunne gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens eller leverandørens samarbeidspart sine autorisasjon(er) som er nødvendig for å kunne gjennomføre kontrakten. • Det skal oppgis navn på samarbeidsparten. Nødvendige Autorisasjon(er) skal vedlegges forespørsel om deltakelse i konkurransen. For nærmere informasjon, se lenken nedenfor: https://www.nkom.no/teknisk/ekomnett/informasjonsblad/informasjonsblad 4.5 Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Beskrivelse av de mest relevante oppdrag skal vedlegges forespørsel om deltakelse i konkurransen.