Anbudsoversikt for Anskaffelse av takseringstjenester eiendomsskatt

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Eiendomstjenester

Jevnaker kommune trenger takseringstjenester for eiendomsskatt i Viken, med en maksimal totalverdi på 1,7 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av taksering og rådgivningstjenester for en ny alminnelig taksering av eiendommer relevant for utskrivingen av eiendomsskatt fra og med 2026. Det er krav om at leverandøren har erfaring fra inntil 5 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, og kan dokumentere dette med beskrivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av takseringstjenester eiendomsskatt
Lokasjon
Estimert verdi
1 700 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Kredittvurdering
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumenteres ved: Skatteattest for skatt og mva. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Skatteattest skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3
Firmaattest
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert selskap. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskaper er registrert i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Erfaring
Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokuementasjon: Beskrivelse av leverandørens inntil 5 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner