Anbudsoversikt for Anskaffelse av trygghetsskapende teknologi og sykesignalanlegg
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Pasientovervåkningssystemer
Anskaffelsen skal føre til en avtale om kjøp eller leie av utstyr som utgjør sykesignalanlegg i sykehjem og omsorgsboliger i Alstahaug kommune. Kommunen har i dag 46 leiligheter og 58 institusjonsplasser fordelt på 4 lokasjoner med behov for digitalt varslingsanlegg med trygghetsskapende teknologi fra felles plattform. Anskaffelsen skal i første trinn omfatte en plattform som kan utvides til å benyttes på alle fire lokasjoner og en full implementering av anlegg med teknologi på Alstahaug Sykehjem og omsorgsboliger. Det skal også være mulig å benytte plattformen for tilkobling av trygghetsteknologi i boliger med heldøgns tjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av trygghetsskapende teknologi og sykesignalanlegg
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Krav 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjon: Leverandør skal være kredittverdig, ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.Som dokumentasjon vil det bli innhentet kredittvurdering fra Experian Norge. Dersom det ikke er registrert tilstrekkelig informasjon hos Experian Norge, må leverandøren selv dokumentere at kravene er oppfylt.
Krav 3: Det kreves god gjennomføringsevne inkl. erfaring. Dokumentasjon: En beskrivelse av personell søkeren disponerer over til oppfyllelse av avtalen, enten de tilhører tilbyderen eller ikke. Angi relevante kompetanseområder og kapasitet. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets innhold, omfang, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Krav 4:Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem (ISO 9000 eller tilsvarende). Dokumentasjon: Kort beskrivelse, event. en innholdsfortegnelse av søkerens kvalitetssikringssystem/- styringssystem. eller: Kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorgan eller tilsvarende dokumentasjon (gjelder tjeneste-, og bygge- og anleggskontrakter)