Anbudsoversikt for Anskaffelse av utredninger knyttet til samordnet bolig-, areal- og transportplanlegging i byområd…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Formålet med denne anskaffelsen er å følgeevaluere og få faglige råd knyttet til samordnet bolig-, areal- og transportplanlegging (SBATP) i byområdene som omfattes av ordningen med byvekstavtaler. Anskaffelsen vil omfatte utredninger som skal styrke det faglige grunnlaget for en bærekraftig arealutvikling i byvekstavtaler og for kommunale og regionale planer. Også erfaringer fra prosjekter som gjennomføres av kommuner og fylkeskommuner etter tildeling av midler fra Kommunal- og moderniseringsdepartementets støtteordning for bærekraftig arealutvikling, antas å påvise grunnlag for videre faglig utvikling. Innenfor denne anskaffelsen vil det kunne gjennomføres konkrete utviklingsoppgaver på prioriterte temaer med utgangspunkt i de behov som her avdekkes.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av utredninger knyttet til samordnet bolig-, areal- og transportplanlegging i byområdene som omfattes av ordningen med byvekstavtaler
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 50 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.