Anbudsoversikt for Anskaffelse av veikantutstyr til E39 Kristiansand vest - Lyngdal vest og Svegatjørn - Rådal
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Ferde AS inviterer til åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av levering, installasjon og vedlikehold av vegkantutstyr (CPE) for to forskjellige bompengeinnkrevingssystemer ved E39 Svegatjørn - Rådal og E39 Kristiansand vest - Lyngdal, Norge (heretter referert til som "løsningen").
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av veikantutstyr til E39 Kristiansand vest - Lyngdal vest og Svegatjørn - Rådal
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Christine L. Larsen
- Kontakt telefon
- +47 48271580
- Kontakt e-post
- christine.lyngsgard.larsen@ferde.no
- Adresse
- Fjøsangerveien 68, 5068 BERGEN
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 28 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Beskrivelse
- Ferde AS inviterer til åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av levering, installasjon og vedlikehold av vegkantutstyr (CPE) for to forskjellige bompengeinnkrevingssystemer ved E39 Svegatjørn - Rådal og E39 Kristiansand vest - Lyngdal, Norge (heretter referert til som "løsningen").
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Tilbyder skal være registrert i et selskapsregister, profesjonelt register eller handelsregister i landet de er etablert Dokumentasjon: For norske selskap: firmaattest. For utenlandske selskap: dokumentasjon på at selskapet er registrert i et selskapsregister, profesjonelt register eller handelsregister i landet Tilbyderen er etablert.
Krav: Tilbyder må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle krav i kontrakten. Dokumentasjon: Årsregnskap for 2017, 2018 og 2019, inkludert styrets årsrapport, resultatregnskap, balanse, noter og revisjonsrapport Kredittvurdering basert på de siste, kjente regnskapstallene. Vurderingen skal være utført av kredittinformasjonsselskap som skal ha godkjenning til å drive slik virksomhet. Kunde forbeholder seg retten til å fremskaffe sin egen kredittvurdering av Tilbyder. Egenerklæring fra selskapets styre eller daglig leder om forventet økonomisk utvikling i 2020, som skal inkludere: Inntektstap i 2020 sammenlignet med foregående års regnskap, og tilsvarende utgiftsøkninger. Implikasjoner dette har for solvens og arbeidskapital. Tiltak for å gjenopprette balansen.
Krav: Tilbyder skal ha relevant erfaring fra tilsvarende leveranser. Dokumentasjon: En beskrivelse av alle tilbyderens relevante prosjekter siste 3 år. Beskrivelse av de 5 mest relevante prosjektene ferdig godkjent av kunde. Minst et av disse skal være enportalløsning levert til norsk kunde. For utfyllende informasjon: Se ITT kap. 4. Krav: Tilbyderen skal ha god kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av foreslått organisasjon og relevante ressurser for denne kontrakten, inkl. beskrivelse av evt. underleverandører. iste over relevante prosjekter siste 3 år med planlagt og faktisk SFC og endelig godkjenningsdato. Se ITT kap. 4 for ytterligere informasjon. Krav: Tilbyderen skal ha implementert et velfungerende kvalitetssikringssystem i samsvar med ISO 9001:2015 eller tilsvarende. Dokumentasjon: Beskrivelse av kvalitetssikringssystemet. Sertifikat utstedt av akkreditert tredjepart. Se ITT ap. 4 for ytterligere informasjon.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
4. nov. 2020, 11:00
Frist for å melde interesse
7. des. 2020, 11:00
Åpningsdato
7. des. 2020, 11:00
Frist for innlevering
7. des. 2020, 11:00
Vedståelsesfrist
7. mai 2021, 10:00