Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndteringsutstyr
Formålet med avtalen er å dekke Kundes behov for anskaffelse av avfallsdunker. Dunkene skal være produsert av fornybar plast og gjenvunnet plast. Dunkene skal være iht. kravspesifikasjonen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Ann-Iren Sperre
- Kontakt telefon
- +47 70162041
- Kontakt e-post
- ann-iren.sperre@alesund.kommune.no
- Adresse
- ,
Formålet med avtalen er å dekke Kundes behov for anskaffelse av avfallsdunker. Dunkene skal være produsert av fornybar plast og gjenvunnet plast. Dunkene skal være iht. kravspesifikasjonen.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes.
Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av Leverandørene. Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske Leverandører.
Leverandør skal ha rutiner for miljøledelse.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Avfallsdunker, ÅRIM, 2017
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder