Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndteringsutstyr
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for bunntømte bakkecontainere for oppsamling av husholdnings -og næringsavfall, iht. kravspesifikasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Ann-Iren Sperre
- Kontakt e-post
- ann-iren.sperre@alesund.kommune.no
- Adresse
- ,
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for bunntømte bakkecontainere for oppsamling av husholdnings -og næringsavfall, iht. kravspesifikasjon.
Kvalifikasjonskrav
Leverandør skal fylle ut «vedlegg 4 - ESPD egenklæring» som en foreløpig dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskrav, at det ikke foreligger avvisningsgrunner og eventuelt oppfyllelse av utvelgelseskriterier.
Leverandør må fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes.
Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør.
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Miljø
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Bakkecontainere (bunntømte), ÅRIM, 2020
- Hovedkode
- Estimert verdi
- 12 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
