Anbudsoversikt for Anskaffelse- Fagsystem for gravemelding, 2021

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå avtale med en leverandør. Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for et system for effektivt behandling av gravemeldinger til kommunen. I forbindelse med saksbehandling av gravemeldinger trenger Ålesund kommune et fagsystem for en fremtidsrettet og effektiv håndtering av slike søknader. Systemet skal være lett å bruke for både fagenhet i kommunen og de som skal søke gravetillatelse. Det er ønskelig at systemet støtter KS FIKS IO eller Geointegrasjon for arkivering av dokumenter og vedtak direkte inn i kommunens arkivløsning som per tiden er ACOS WebSAK fra ACOS. Aternativt at systemet har en kjerne som er basert på NOARK5 standarden for å kunne foreta jevnlig uttrekk for arkivering. Oppdragsgiver estimerer at antall gravemeldinger og arbeidstillatelser per år vil være mellom 800-1000 (samlet). Forventet kostnad på kjøp av systemet antas å være mellom 400-600 000 NOK, og årlig vedlikehold rundt 50 000 NOK

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse- Fagsystem for gravemelding, 2021

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner