Anbudsoversikt for Anskaffelse- Fagsystem for gravemelding, 2021
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå avtale med en leverandør. Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for et system for effektivt behandling av gravemeldinger til kommunen. I forbindelse med saksbehandling av gravemeldinger trenger Ålesund kommune et fagsystem for en fremtidsrettet og effektiv håndtering av slike søknader. Systemet skal være lett å bruke for både fagenhet i kommunen og de som skal søke gravetillatelse. Det er ønskelig at systemet støtter KS FIKS IO eller Geointegrasjon for arkivering av dokumenter og vedtak direkte inn i kommunens arkivløsning som per tiden er ACOS WebSAK fra ACOS. Aternativt at systemet har en kjerne som er basert på NOARK5 standarden for å kunne foreta jevnlig uttrekk for arkivering. Oppdragsgiver estimerer at antall gravemeldinger og arbeidstillatelser per år vil være mellom 800-1000 (samlet). Forventet kostnad på kjøp av systemet antas å være mellom 400-600 000 NOK, og årlig vedlikehold rundt 50 000 NOK
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse- Fagsystem for gravemelding, 2021
- Kategori (CPV)