Anbudsoversikt for Anskaffelse - Graving og massetransport, 2017
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Anleggs- og veibygging
Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtaler med flere leverandører. Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for graving og massetransport med tilhørende tjenester iht. kravspesifikasjonen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Graving og massetransport, 2017
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Alf-Christian Røyseth
- Kontakt telefon
- +47 70162039
- Kontakt e-post
- alf-christian.royseth@alesund.kommune.no
- Adresse
- ,
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 60 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Beskrivelse
- Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtaler med flere leverandører. Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for graving og massetransport med tilhørende tjenester iht. kravspesifikasjonen.
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Skatt og mva - dokumentasjon: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på epost.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Skatt og mva - krav: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene.
Kredittvurdering - dokumentasjon: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av Leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom Leverandøren mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske Leverandører.
Erfaring - dokumentasjon: Det skal vedlegges en referanseliste med minimum fem referanser som viser at kvalifikasjonskravet er oppfylt. For hvert referanseoppdrag skal det opplyses om oppdragets innhold og omfang, verdi, tidspunkt, varighet, oppdragsgiver, kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse og telefonnr.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
17. mars 2017, 11:00
Frist for å melde interesse
2. mai 2017, 11:00
Frist for innlevering
2. mai 2017, 11:00
Åpningsdato
2. mai 2017, 12:00
Vedståelsesfrist
2. aug. 2017, 11:00