Tromsø Kommune
Dynamisk innkjøpsordning lekeplassapparater
Tromsø Kommune trenger lekeplassapparater for uteromsområder gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 4 år.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Lekeplassutstyr og utforming
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med inntil 3 (tre) leverandører, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede tilbud. Formålet med avtalen er å dekke kundes behov for lekeplassutstyr og fallunderlag, iht. kravspesifikasjonen. Avtalen vil i hovedsak bli benyttet til oppgraderinger og prosjekter i kommunale lekeplasser, barnehager, skoler og lignende. Avtalen vil bli benyttet til kjøp av varer både med og uten tilknyttede tjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProGjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med inntil 3 (tre) leverandører, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede tilbud. Formålet med avtalen er å dekke kundes behov for lekeplassutstyr og fallunderlag, iht. kravspesifikasjonen. Avtalen vil i hovedsak bli benyttet til oppgraderinger og prosjekter i kommunale lekeplasser, barnehager, skoler og lignende. Avtalen vil bli benyttet til kjøp av varer både med og uten tilknyttede tjenester.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Løsning
Beskrivelse
Oppfyllelse av miljøkrav
Beskrivelse
Garantitid
Beskrivelse
Leveringstid
Tromsø Kommune trenger lekeplassapparater for uteromsområder gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 4 år.
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.
Bergen kommune trenger en rammeavtale for innkjøp av idrettsutstyr, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for utskifting, fornying og nyanskaffelse av alt idrettsmateriell og utstyr til gymnastikksaler, idrettshaller og alle typer idrettsanlegg i Vestland.
Stavanger Kommune planlegger anskaffelsen av lekeapparater til Jåttåvågen, spesielt to lekeapparater som ikke er standardleveranser. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill til anskaffelsen.