Anbudsoversikt for Anskaffelse - Medisinske forbruksvarer, 2017
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer
Gjennom denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en Leverandør. Formålet med Avtalen er å dekke Kundenes behov for medisinsk forbruksmateriell. Dette innebærer at valgte Leverandør kan levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktområdet. Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale som sikrer at brukere og pasienter tilbys produkter som oppleves som kvalitetsmessig egnet og som gir høy grad av brukervennlighet og komfort. Videre er detviktig for Oppdragsgiver at valgte Leverandør innehar høy kompetanse innen det forespurte produktspekter, og at de kan gi det enkelte brukersted tett oppfølging og god opplæring i bruk av produktene. Vi mener dette vil sikre god totaløkonomi og samtidig være kostnadseffektivt for Leverandøren. Følgende er ikke en del av denne avtalen: Bleier, nettingtruser, sengekladd og smekker,Legebenkpapir,Hånd- og overflatedesinfeksjon,Hansker
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Medisinske forbruksvarer, 2017
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 33000000 Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
- 33100000 Medisinsk utstyr
- 33141000 Engangsartikler for ikke-kjemisk medisinsk bruk og hematologiske forbruksartikler
- 33141113 Bandasjer
- 33141200 Katetre
- 33141220 Kanyler
- 33141300 Utstyr til venepunktering og blodprøvetaking
- 33141310 Sprøyter
- 33141600 Oppsamlingsbeholdere og -poser, drenasjeutstyr og sett
- 33190000 Diverse medisinske redskap og produkter
- Estimert verdi
- 40 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
- Egenerklæring - ESPD - Attest for skatt og merverdiavgift - Kredittvurdering
1) Dokumentasjonskrav: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på epost.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. 2) Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av Leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom Leverandøren mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske Leverandører.
Dokumentasjonskrav: Leverandør skal fylle ut Egenerklæringsskjema om miljøledelse (vedlegg 4). Dette som dokumentasjon på at kravet er oppfylt.