Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Formålet med anskaffelsen er å dekke kundes behov for møbler til flyktningboliger, iht. kravspesifikasjonen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Jonette Valaas Skare
- Kontakt e-post
- jonette.valaas.skare@alesund.kommune.no
- Adresse
- Keiser Wilhelms gate 11, 6003 ÅLESUND
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Formålet med anskaffelsen er å dekke kundes behov for møbler til flyktningboliger, iht. kravspesifikasjonen.
Kvalifikasjonskrav
Leverandør må fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes.
Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Møbler til flyktningboliger, 2020
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder