Anbudsoversikt for Anskaffelse - Prosjektleder Gangstøvika avfallsdeponi, 2020
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avløpshåndtering
Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for prosjektleder til å styre avslutning og tilrettelegge for etterdrift av Gangstøvika avfallsdeponi iht. kravspesifikasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Prosjektleder Gangstøvika avfallsdeponi, 2020
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Tildelingskriterium 4
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kompetanse og erfaring hos tilbudte ressurs
Personlig egnethet
Forankring og tilstedeværelse i Ålesund kommune
ESPD-egenerklæringsskjema skal leveres sammen med tilbudet.
Attest for skatt og merverdiavgift: For norske leverandører: Leverandør må i tilbudsinnleveringen gi samtykke til at TendSign innhenter fra Altinn, og at oppdragsgiver får opplysninger om ovennevnte via TendSign/Altinn. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandør er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk Kredittvurdering: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.
Kvalitetsstyringssystem: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring (maks en A4- side). Alternativ 2: Om leverandør innehar ISO 9001:2000 sertifikat, eller nyere versjon, kan dette vedlegges. Det skal vedlegges en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetsstyringssystemet leverandør vil legge til grunn for arbeidet. Erfaring: For hvert referanseoppdrag skal det opplyses om: - Oppdragets relevans (innhold, omfang og varighet) - Verdi i NOK eks. mva. - Tidspunkt - Navn på oppdragsgiver inkl. kontaktopplysninger