Anbudsoversikt for Anskaffelse - Rammeavtale for vedlikehold, forvaltning og videreutvikling av Stortingets samhandl…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Anskaffelsen gjelder rammeavtale for vedlikehold, forvaltning og videreutvikling av Stortingets samhandlingsløsninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Rammeavtale for vedlikehold, forvaltning og videreutvikling av Stortingets samhandlingsløsninger
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 72200000 Programmering av software og rådgivning
- 72211000 Programmering i forbindelse med systemer og brukerprogrammer
- 72220000 Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
- 72222300 IT-tjenester
- 72267100 Vedlikehold av IT-programvare
- 72514200 Drift av anlegg for datasystemutvikling
- 72514300 Drift av dataanlegg i forbindelse med vedlikeholdstjenester av datasystemer
- Estimert verdi
- 40 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten (God soliditet eller Kredittverdig). Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp.
KRAV 1: Leverandøren skal ha god erfaring fra gjennomføring av relevante leveranser. Med relevant menes erfaring med både å overta, vedlikeholde og utvikle løsninger av tilsvarende størrelse og kompleksitet basert på Sharepoint. Leveransen skal være gjennomført og ha resultert i en konkret tjeneste. Dokumenteres ved: Beskrivelse av minimum tre tilsvarende oppdrag de siste tre årene. Referanser skal minimum inneholde: Navn kunde, kontraktsverdi og omfang, tidspunkt for leveransen, kort beskrivelse av leveransen, kontaktperson hos kunde med telefonnr. KRAV2: Leverandøren skal ha som forretningsområde å levere tjenester innen applikasjonsforvaltning/applikasjonsutvikling. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal beskrive sin virksomhet, herunder: a) Kort virksomhetshistorikk og dagens organisasjon b) Forretningsområde om å levere tjenester innen applikasjonsforvaltning/applikasjonsutvikling c) Kort beskrivelse av eventuelle underleverandører som benyttes. KRAV3: Leverandøren må ha følgende minimumskapasitet for å bli kvalifisert. Kompetansekategori og minimumskapasitet: Prosjektleder/teamleder - 2 konsulenter. Techlead - 1 konsulent. Produktrådgiver Microsoft 365 - 1 konsulent. UX-designer - 2 konsulenter. Front- og backend utviklere Sharepoint - 4 konsulenter. Testleder - 1 konsulent. Leverandøren skal ha kapasitet til å dekke alle kompetanseområder. Én konsulent kan kun dekke én kategori i denne oversikten. Dokumentasjonskrav: En oversikt som dokumenterer hvor mange konsulenter leverandøren disponerer over pr dato for innlevering av tilbudet som tilfredsstiller kravene til den respektive konsulentkategori. Én konsulent kan kun dekke én kategori i denne oversikten. Se dokument Del 1 dok 09 Kvalkrav Kompetansekategori.