Anbudsoversikt for Anskaffelse - Renholdsmidler og rekvisita, papir,plast, catering, lyskilder og hansker 2019
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for forbruksvarer som skal brukes i kommunenes virksomheter. Målet med konkurransen er å knytte til seg en totalleverandør innen denne produktgruppen, som kan dekke de deltakende kommunenes behov for slike produkter. Dette innebærer at valgte leverandør kan levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktspekteret.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Renholdsmidler og rekvisita, papir,plast, catering, lyskilder og hansker 2019
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 95 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Krav: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Krav: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Det kreves minimum at leverandør er kredittverdig, A i henhold til Bisnode AS med tjenesten CreditPro, eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten basert på oppdragsgivers skjønn i henhold til vedlagt dokumentasjon fra leverandør. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen.
Krav: Det kreves at leverandør eller ansatte hos leverandør, har erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes minimum 2 oppdrag av samme omfang, varighet og verdi.