Anbudsoversikt for Anskaffelse - Servicedesk-system, 2018

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en leverandør som kan dekke kundens behov for et moderne, fremtidsrettet og funksjonelt servicedesk-system iht. kravspesifikasjon. Systemet skal være funksjonelt, anvendelig og gi gode brukeropplevelser. Systemet skal kunne benyttes til mange ulike typer henvendelser. Kunden ønsker å fremstå som enhetlig ved innmelding og oppfølging av ulike henvendelser. Ulike fagmiljø skal kunne benytte servicedesk-systemet, så systemet må derfor være fleksibelt og skalerbart.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse - Servicedesk-system, 2018
Estimert verdi
1 300 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner