Anbudsoversikt for Anskaffelse - Servicedesk-system, 2018
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en leverandør som kan dekke kundens behov for et moderne, fremtidsrettet og funksjonelt servicedesk-system iht. kravspesifikasjon. Systemet skal være funksjonelt, anvendelig og gi gode brukeropplevelser. Systemet skal kunne benyttes til mange ulike typer henvendelser. Kunden ønsker å fremstå som enhetlig ved innmelding og oppfølging av ulike henvendelser. Ulike fagmiljø skal kunne benytte servicedesk-systemet, så systemet må derfor være fleksibelt og skalerbart.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Servicedesk-system, 2018
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 1 300 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder