Anbudsoversikt for Anskaffelse - Skadedyrkontroll, 2020
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Skadedyrkontroll
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for skadedyrbekjempelse med tilhørende tjenester, på en kvalitetsmessig god og kostnads-/og ressurseffektiv måte. Arbeidet omfatter i utgangspunktet alle tiltak i det omfang og med de intervaller som er påkrevd for å hindre at det kommer eller oppholder seg skadedyr osv. på kundenes eiendommer/anlegg.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Skadedyrkontroll, 2020
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 24451000 Pesticider (skadedyrbekjempende kjemisk middel)
- 24456000 Rotenticider (rottegift)
- 90000000 Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester
- 90600000 Virksomhet i forbindelse med opprydding og hygiene i by- og landområder og lignende tjenester
- 90670000 Desinfisering og skadedyrbekjempelse i by- og landområder
- 90921000 Desinfisering og utryddelse
- 90923000 Rottebekjempelse
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Kapasitet og gjennomføringsevne
*Attest for skatt og merverdiavgift: Dokumentasjonskrav: For norske leverandører: Leverandør må i tilbudsinnleveringen gi samtykke til at Tendsign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om ovennevnte via Tendsign. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandør er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. *Kredittvurdering: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.
*Kvalitetsstyringssystem: Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetsstyringssystemet leverandør vil legge til grunn for gjennomføringen av avtalen (maks 1 A4-side, innholdsfortegnelse aksepteres ikke) eller kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer. *Erfaring: Dokumentasjonskrav: Leverandør skal fylle ut vedlagt Excel- skjema "Kvalifikasjonskrav - Erfaring", hvor det skal oppgis to referanseoppdrag som viser at kvalifikasjonskravet er oppfylt. For hvert referanseoppdrag skal det opplyses om oppdragets innhold og omfang, verdi, tidspunkt/varighet, oppdragsgiver, kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse og telefonnr. Referanser vil bli kontaktet ved behov. *Godkjenning skadedyrbekjempelse: Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge gyldig godkjenning fra Nasjonalt Folkehelseinstitutt.