Anbudsoversikt for Anskaffing av rammeavtale om AV-utstyr og tilhøyrande tenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

Oppdragsgjevar har behov for ei rammeavtale som skal dekke deltakarane sitt behov for AV-utstyr og tilhøyrande tenester for å bidra til gode, heilskaplege leveransar og riktig bruk av utstyr. Anskaffinga er delt opp i følgjande leveranseområder: - Klasserom (AV-utstyr og tilhøyrande tenester som typisk sett er behov for i eit klasserom i vidaregåande skule.) - Møterom inkludert infoskjerm (AV-utstyr og tilhøyrande tenester som typisk sett er behov for i eit fylkeskommunalt møterom. Leveranseområdet omfattar òg infoskjermar.) - Spesialrom inkludert streaming. (AV-utstyr og tilhøyrande tenester som typisk sett er behov for i spesialrom, til dømes auditorium, gymsalar, streamingrom, lyd-, foto- og videostudio. Leveranseområdet omfattar òg streaming.) Tilbyder kan levere tilbod på ein eller fleire leveranseområder. Det visast til Kvalifikasjonsgrunnlag og Vedlegg A – Kravspesifikasjon for nærmare skildring av omfang og behov.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffing av rammeavtale om AV-utstyr og tilhøyrande tenester
Estimert verdi
60 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal vere eit lovleg etablert føretak.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha tilstrekkeleg gjennomføringsevne og kapasitet i høve til ytingane som skal leverast. Leverandør må ha eit system for kvalitetssikring som minimum omfattar prosedyrar for avviks- og reklamasjonsbehandling for å sikra at kontrakten blir gjennomført på ein påliteleg og effektiv måte. Hovudleverandør kan ikkje støtte seg på andre leverandørar for å oppfylla dette kravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner