Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Farmasøytisk engroshandel

Innlandet Fylkeskommune trenger en rammeavtale for levering av apotekvarer til alle lokasjoner i fylket, med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner. Avtalen skal sikre en jevn og pålitelig forsyning av medisinske produkter og utstyr, som er avgjørende for helse og sikkerhet for elever, ansatte og pasienter. Leverandøren må tilby en intuitiv og brukervennlig bestillingsløsning, lett tilgang til support, og et bredt sortiment som dekker fylkeskommunens behov. Det kreves at leverandøren har et godt kvalitetssikringssystem, dokumentert med ISO 9001 eller tilsvarende, samt et miljøledelsessystem, dokumentert med Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller tilsvarende. Leverandøren må også ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre år, og tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for kontrakten.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med denne anskaffelsen er å etablere en rammeavtale for levering av apotekvarer til alle lokasjoner i Innlandet fylkeskommune. Dette skal sikre en jevn og pålitelig forsyning av nødvendige medisinske produkter og utstyr, som er avgjørende for å opprettholde helse og sikkerhet for elever, ansatte og pasienter. Oppdragsgiver overordnede formål med anskaffelsen:Intuitiv, enkel og brukervennlig tilgang til bestillingsløsningLett tilgang til supportBredt sortiment som dekker oppdragsgivers behovEn leverandør som avlaster oppdragsgivers organisasjon på best mulig måte. Forutsigbare priserEn leverandør som ivaretar fylkeskommunen på best mulig måte ved uforutsette hendelser som krig, flom, pandemi, etc.Hovedtrekkene i prosedyrenFormålet med denne anskaffelsen er å etablere en rammeavtale for levering av apotekvarer til alle lokasjoner i Innlandet fylkeskommune. Dette skal sikre en jevn og pålitelig forsyning av nødvendige medisinske produkter og utstyr, som er avgjørende for å opprettholde helse og sikkerhet for elever, ansatte og pasienter. Oppdragsgiver overordnede formål med anskaffelsen:Intuitiv, enkel og brukervennlig tilgang til bestillingsløsningLett tilgang til supportBredt sortiment som dekker oppdragsgivers behovEn leverandør som avlaster oppdragsgivers organisasjon på best mulig måte. Forutsigbare priserEn leverandør som ivaretar fylkeskommunen på best mulig måte ved uforutsette hendelser som krig, flom, pandemi, etc.

    Kontakt navn
    Olaug Anne Torsgård
    Kontakt telefon
    93236981
    Adresse
    Parkgata 64, 2317 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

    Det kreves som et minimum at tilbyder ikke er konkurs, under gjeldsforhandling, avvikling eller har innstilt sin virksomhet. Det kreves god kredittverdighet, minst tilsvarende Bisnode score A.

    Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem /rutiner for ytelsene som skal leveres.

    Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem for å sikre en lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Det kreves at leverandør har god erfaring fra sammenlignbare oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag av samme art, kompleksitet, størrelse og omfang) med tilhørende/aktuelle tjenester.

    Leverandør skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner