Anbudsoversikt for Arbeidstøy- sko og verneutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Yrkes- og arbeidsklær

Anskaffelsens formål og omfang Konkurransen gjelder rammeavtale om levering av arbeidstøy, sko og verneutstyr til teknisk personell, innenfor vei, vann- og avløp.Anskaffelsens verdi anslåes til: NOK 500.000,- eks mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende.For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon. Deltilbud og alternative tilbud Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht. FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Arbeidstøy- sko og verneutstyr
Kvalifikasjonskrav 1

(ESPD: Del II A.e) Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. (ESPD: Del IV B.58-3) Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag/leveranser, det vil si oppdrag av samme art og samme omfang. Dokumentasjonskrav: Oversikt over leverandørens viktigste, relevante leveranser de siste 3 år, herunder opplysninger om type prosjekt, prosjektets verdi, tidspunkt, mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ta kontakt med referanser. (ESPD: Del IV B.58-4) Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonskrav: Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO-sertifisering. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner