Anbudsoversikt for Asfaltering, rammeavtale
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppføring av bygninger
Konkurransen gjelder rammeavtale om levering av asfaltering av kommunale veier, fartshumper og mindre prosjekter som krever asfaltering. Anskaffelsens formål er å inngå en rammeavtale, for levering og utlegging av asfaltmaterialer på veier, plasser og tilknyttede asfaltarbeider. Rammeavtalen skal sørge for at kommunene Ås, Vestby, Nesodden og Frogn får gjennomført de nevnte arbeidene på en smidig og effektiv måte, samt gi forutsigbarhet for oppdragsgiver med tanke på gjennomføring. I tillegg skal avtalene bidra til at veier og plasser i kommunene er av tilfredsstillende kvalitet. Arbeidene skal utføres etter Oppdragsgivers behov i perioden fra juni 2021 til juni 2023, i henhold til kravspesifikasjonen, kontraktsbestemmelser og avtalte priser. Anskaffelsens verdi anslåes til over EØS-anskaffelsesverdi over 4 år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Asfaltering, rammeavtale
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende. Støttevirksomheten må i tillegg levere egen skatteattest og ESPD-skjema. Legg til eventuelle slike selskaper som du er avhengig av under steget «underleverandør» i Visma Tendsign, og fyll ut eget ESPD-skjema for denne/disse.