Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

Karmøy Kommune har inngått en rammeavtale med Assist Haugesund AS for levering av audiovisuelt utstyr og komplette løsninger til møterom, klasserom, kommunestyresal, auditorium og lignende, samt relaterte tjenester som rådgivning, design, akustikk, lyssetting, montering, installasjon og support. Avtalen dekker flere kommuner og organisasjoner i Rogaland, inkludert Karmøy, Bokn, Haugesund, Tysvær, Bømlo, Stord, Kvinnherad, Fitjar, Haugaland IKT, Haugalandsmuseet, Haugesund Parkering, Haugesund kommunale pensjonskasse, Solstein, Sunnhordaland legevakt IKS og Karmøy kirkelige fellesråd, med opsjon for Utsira kommune, Haugaland Vekst IKS og Haugaland Brann og Redning IKS. Avtalen har en varighet på 2 år med en maksimal verdi på 80 millioner kroner eks. mva. Det var krav om dokumentasjon av kompetanse, løsningsforslag og miljøhensyn.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Assist Haugesund AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
80 000 000 kr

Om anbudet

    Konkurransen gjelder levering av rammeavtale som dekker audiovisuelt utstyr og komplette løsninger knyttet til for eksempel møterom, klasserom, kommunestyresal, auditorium etc. Relaterte tjenester som rådgivning, design, akustikk, lyssetting, montering, installasjon, support og andre tilknyttede tjenester, er også en del av behovet. Behovet kan være både kjøp og leie. Oppdragsgiver opptrer på vegne av følgende, som også er oppdragsgivere i avtalen: Karmøy kommune Bokn kommune Haugesund kommune Tysvær kommune Bømlo kommune Stord kommune Kvinnherad kommune Fitjar kommune Haugaland IKT Haugalandsmuseet Haugesund Parkering Haugesund kommunale pensjonskasse Solstein Sunnhordaland legevakt IKS Karmøy kirkelige fellesråd Følgende har opsjon på avtalen: Utsira kommune Haugaland Vekst IKS Haugaland Brann og Redning IKS Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 10.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 80.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Kontakt navn
    Arne Hvidsten
    Kontakt telefon
    +47 52857500
    Adresse
    Statsråd Vinjes gate 25, 4250 KOPERVIK

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Priser og kostnader

    Beskrivelse

    Løsningsforslag

    Beskrivelse

    Kompetanse

    Beskrivelse

    Miljø - generelt

    Beskrivelse

    Miljø - transport

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner