Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Sykehusinnkjøp HF trenger tjenester for innsamling, transport, gjenvinning og behandling av generelt og farlig avfall for Oslo universitetssykehus HF over en periode på 4 år, med en maksimal totalverdi på 53 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt A for generelt avfall og Delkontrakt B for farlig avfall, og leverandører kan gi tilbud på en eller begge delkontraktene. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det kreves at leverandørene har implementert et dokumentert kvalitetssikringssystem og miljøledelsessystem i henhold til anerkjente standarder som ISO 9001 og ISO 14001. Videre må leverandørene dokumentere erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste 3 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å dekke Oslo universitetssykehus HF behov for innsamling, transport, gjenvinning og behandling av generelt og farlig avfall i en stabil, kostnadseffektiv, bærekraftig og kvalitativt god/optimal måte. Anskaffelsen er delt inn i følgende delkontrakter:Delkontrakt A: Generelt avfallDelkontrakt B: Farlig avfallTilbud kan gis for en eller alle delkontraktene.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Det er et krav at tilbyder er «kredittverdig uten sikkerhet».

    Tilbyder skal ha implementert et dokumentert kvalitetssikringssystem som er i tråd med anerkjente standarder.

    Tilbyder skal ha implementert et dokumentert miljøledelsessystem som er i tråd med anerkjente standarder.

    Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert.

    Norsk Tilbyder skal fremlegge skatteattest (attest for skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift). Tilbyder skal redegjøre for eventuelle restanser.

    Tilbyder skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende menes sammenlignbare leveranser (blant annet omfang og oppdragstype). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte kontaktpersoner som oppgis. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Avfallshåndtering av generelt og farlig avfall til Oslo universitetssykehus HF
Estimert verdi
53 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner