Anbudsoversikt for Avfallshåndtering av generelt og farlig avfall til Oslo universitetssykehus HF

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Sykehusinnkjøp HF trenger tjenester for innsamling, transport, gjenvinning og behandling av generelt og farlig avfall for Oslo universitetssykehus HF over en periode på 4 år, med en maksimal totalverdi på 53 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: Delkontrakt A for generelt avfall og Delkontrakt B for farlig avfall, og leverandører kan gi tilbud på en eller begge delkontraktene. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det kreves at leverandørene har implementert et dokumentert kvalitetssikringssystem og miljøledelsessystem i henhold til anerkjente standarder som ISO 9001 og ISO 14001. Videre må leverandørene dokumentere erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste 3 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Avfallshåndtering av generelt og farlig avfall til Oslo universitetssykehus HF
Estimert verdi
53 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene.
Soliditetsvurdering fra en virksomhet med konsesjon til å drive kredittopplysningsvirksomhet. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder fra tilbudsfristen, være basert på siste godkjente regnskapstall, og bør opplyse om kredittverdighet og grad av konkursrisiko (konkursprediksjon). Det er et krav at tilbyder er «kredittverdig uten sikkerhet». Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Tilbyder skal ha implementert et dokumentert kvalitetssikringssystem og miljøledelsessystem som er i tråd med anerkjente standarder.
Tilbyder skal vedlegge sertifikat eller annen dokumentasjon som bekrefter at virksomheten er sertifisert i henhold til ISO 9001, ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn, eller andre ledelses- og miljøledelses-standarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder sertifisert av organer som overholder fellesskapets regelverk eller relevante europeiske eller internasjonale standarder vedrørende sertifisering. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert.
Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Norsk Tilbyder skal fremlegge skatteattest (attest for skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift) som ikke er eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristen.
Attest bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig, kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. Tilbyder skal redegjøre for eventuelle restanser.
Kvalifikasjonskrav 5
Tilbyder skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende menes sammenlignbare leveranser (blant annet omfang og oppdragstype).
En oversikt over tilsvarende oppdrag utført de siste 3 årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, oppdragets art og omfang, oppdragsgiver og kontaktperson. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte kontaktpersoner som oppgis. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner