Anbudsoversikt for Avfallssekker i plast samt avfallsposer i bioplast, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av avfallssekker i plast samt matavfallsposer i bioplast. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet sekker og poser for ca. NOK 1.000.000,- eks. mva. per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Det inngår opsjon på tiltredelse av avtalen for Sirkula IKS (Hamar) i løpet av 4. kvartal 2022 (etter nærmere avtale). Opsjonen gjelder bioplastsekker for matavfall.Historisk sett har dette selskapet handlet bioplastsekker for ca. 1.500.000,- eks. mva. per år de siste 3 årene. Behovet er usikkert også her. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet Sirkula IKS sitt behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Avfallssekker i plast samt avfallsposer i bioplast, rammeavtale
Kvalifikasjonskrav 1

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner