Anbudsoversikt for Avtale for selvbetjente spørreundersøkelser i app

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Kolumbus AS trenger et system for selvbetjente spørreundersøkelser i app for å måle tilfredsheten hos sine reisende, til en verdi av 4 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha god økonomi og være kredittverdig, samt ha erfaring fra lignende oppdrag de siste tre årene med dokumenterte referanser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Avtale for selvbetjente spørreundersøkelser i app
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Ina Solum Larsen
Kontakt telefon
+4751925200
Adresse
Jernbaneveien 9, 4005 STAVANGER
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Beskrivelse
Kolumbus AS, heretter kalt Oppdragsgiver, skal måle tilfredsheten hos sine reisende, og trenger et system som sørger for at det sendes selvbetjente undersøkelser til passasjerens app når passasjeren er om bord i et av våre kjøretøy eller fartøy.
Kvalifikasjonskrav 1
Finansiell og økonomisk stilling
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Leverandøren skal legge frem årsregnskap for de siste tre år inkl. styrets årsberetning og revisorerklæring, eventuelt annen dokumentasjonen som viser at leverandøren oppfyller dette kvalifikasjonskravet. Oppdragsgiver vil i tillegg innhente en egen kredittvurdering av selskapet via et kredittvurderingsselskap. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig».
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Alle nødvendige utvalgskriterier spesifisert i innkallingen eller i anskaffelsesdokumentene som er nevnt i innkallingen, er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørs registrering, autorisasjoner mv.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. • Norske selskaper: Firmaattest, ikke eldre enn tre måneder regnet i forhold til fristen for innsending av forespørsel om å delta i konkurransen. • Utenlandske selskaper: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Skatteattest
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Det skal leveres attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn seks mnd. ved tilbudsfristens utløp. Se: https://www.skatteetaten.no/skjema/attest-for-skatt-og-merverdiavgift/
Kvalifikasjonskrav 5
Tekniske og faglige kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring fra tilsvarende oppdrag i løpet av de tre siste år. Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste tre årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for klargjøring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser fylles ut i Vedlegg 4.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    23. nov. 2023, 13:32

  2. Frist for spørsmål

    19. des. 2023, 23:00

  3. Endring i konkurranse

    21. des. 2023, 07:29

  4. Frist for innlevering

    29. des. 2023, 11:00

  5. Åpningsdato

    29. des. 2023, 11:01

  6. Vedståelsesfrist

    28. mars 2024, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner