Anbudsoversikt for Banktjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bank- og finansformidlingstjenester

Ålesund kommune, Giske kommune, Sula kommune, Sykkylven kommune, Stranda kommune og Hareid kommune med underliggende foretak (Oppdragsgiver) skal anskaffe ny leverandør for hovedbanktjenester. Oppdragsgiver skal gjennom opprettelse av en Rammeavtale få understøttet effektiv drift. I tillegg skal Oppdragsgiver gis mulighet for driftskreditt, finansiering og likviditetsstyring. Det skal inngås avtale med en leverandør. Avtalen forplikter ikke et bestemt volum. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt. Varighet av avtalen er to år fra signeringstidspunkt. med opsjon på å forlenge avtalen i ytterligere 1 + 1 år. Anskaffelsens verdi i form av gebyrer, provisjoner, renter og andre former for vederlag anslås til omtrent 10 MNOK over avtaleperioden inklusive opsjoner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Banktjenester
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Det kreves for anskaffelsen at leverandøren har minimum internasjonal kredittrating A- (A minus) eller tilsvarende kredittvurdering, samt har en forvaltningskapital som overstiger 30 mrd. NOK Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet, og skal ikke være eldre enn 9 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3

1. Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 5 mest relevante oppdrag med overføringsverdi i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. 2. Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens system og metode for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. 3. Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha et godt system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 14001, miljøfyrtårn eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner