Anbudsoversikt for Bedriftsservice håndteringssystem
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Bygg og anlegg
NTNU ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av NTNU sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el.l. I dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklares hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert, og dette gir saksbehandlerne mer rom for å gi verdiøkende støtte til brukerne. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. Til dette formålet ønsker NTNU å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Bedriftsservice håndteringssystem
- Kategori (CPV)