Anbudsoversikt for Bedriftsservice håndteringssystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

NTNU ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av NTNU sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el.l. I dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklares hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert, og dette gir saksbehandlerne mer rom for å gi verdiøkende støtte til brukerne. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. Til dette formålet ønsker NTNU å anskaffe et Enterprise Service Management-system.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Bedriftsservice håndteringssystem
Kategori (CPV)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner