Anbudsoversikt for BEHANDLING OG SLUTTDISPONERING AV SLAM FRA SLETTEMOEN AVFALLSDEPONI I KRØDSHERAD KOMMUNE
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om mottak, behandling og sluttdisponering av slam fra Slettemoen avfallsanlegg i Krødsherad kommune. Slammet skal graves opp og transportert til godkjent mottaksanlegg. Beskrivelse av slammet og analyser fra prøvetaking mv. fremgår av kravspesfikasjonen i vedlegg 1. Graving og transport fram til mottaksanlegg vil være en separat entreprise, men arbeidet vil koordineres med dette oppdraget. - Behandling og sluttdisponering av 1000-1500 m3 slam (ca. 800 tonn) iblandet stedlige masser fra mellomlagring på deponi. Det forventes at dette skal utføres høsten 2019. - Behandling og sluttdisponering av ca. 2000 m3 (ca. 1300 tonn) slam fra slamlaguner etter avvanning. Det forventes at dette skal utføres i 2021-2023. Oppdragsgiver/bestiller for oppdraget er: Krødsherad kommune, 3536 Noresund.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- BEHANDLING OG SLUTTDISPONERING AV SLAM FRA SLETTEMOEN AVFALLSDEPONI I KRØDSHERAD KOMMUNE
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav 1:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Krav 2: Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift. Norske firma: Leverandøren skal dokumentere kravet ved å fremlegge skatteattest for merverdiavgift og skatt, eventuelt godkjent nedbetalingsplan. Dokumentasjonskrav 2: Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Leverandørene kan selv bestille disse attestene gjennom Altinn. Utenlandske selskaper: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyderes hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat tilbyderen er etablert.
Krav 3: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet skal være min. A. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Krav 4: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Krav 5: Anlegg for mottak, behandling og sluttdisponering skal ha nødvendige tillatelser fra offentlig myndighet. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på at anlegg for mottak, behandling og sluttdisponering (et eller flere anlegg) har nødvendige tillatelser fra offentlig myndighet. Tillatelsen skal vedlegges tilbudet. Krav 6: Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem som er sertifisert etter ISO 9001, eller ha et tilsvarende omfang. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens kvalitetsstyringssystem, dokumentasjon av sertifisering eller beskrivelse som dokumenterer at leverandøren disponerer et kvalitetssystem for tilfredsstiller kvalifikasjonsvilkåret.