Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndteringsutstyr
Konkurransen gjelder levering av beholdere til matavfall. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 3.900.000,- eks. mva. beløpet er over EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder levering av beholdere til matavfall. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 3.900.000,- eks. mva. beløpet er over EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utsira kommune trenger en rammeavtale for leie av containere, inkludert transport og tømming av avfall, over 3 år med opsjon på 1+1 år. Avtalen har en maksimal totalverdi på 300 000 kroner og omfatter leie av ulike containere (10 M3 lukket for restavfall, 20 m3 åpen for metallavfall, 10 m3 for spesialavfall, og 20 m3 med sideåpning for hvitevarer/elektronikk), samt kostnader for tømming/bytting og behandling/salg av avfall. Tjenestene skal leveres i Rogaland.
Sandnes Kommune trenger bunntømte nedgravde avfallskontainere og bunntømte overflatekontainere, med tilhørende adgangskontrollsystem, gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen omfatter ulike typer kontainere for restavfall, papp/papir, våtorganisk avfall, glass- og metallemballasje, plastemballasje, tekstiler, samt kontainere for miljøstasjoner/hytterenovasjon. Konkurransen gjennomføres som et samarbeid, og det opprettes åtte kontraktsforhold, ett for hver kommune og ett for IVAR Ryfylke. Tildelingskriteriene er pris (20%), kvalitet (40%), service (10%) og miljø (30%). Leverandøren må være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Ecopro AS trenger transporttjenester for matavfall fra Trondheim kommune til sitt biogassanlegg i Skjørdalen i Verdal, med en opsjonspris for returtransport av rejekt fra Ecopro til Trondheim. Anskaffelsen har som mål å redusere klimaavtrykk og miljøbelastning, og bidra til energi- og materialgjenvinning. Den maksimale totalverdien av kontrakten er 15 millioner kroner. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.