Hadsel Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av skolebøker - Hadsel kommune
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Narvik kommune skal anskaffe et biblioteksystem hvor alle bøker på skolebibliotekene kan legges inn. Oppdragsgiver har 10 skoler, hvor hver skole skal ha sitt eget digitale bibliotek.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProHadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Narvik Kommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for leie og kjøp av modulbygg til boligformål, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter spesialiserte bygge- og anleggsarbeid, unntatt takarbeid. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Narvik Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av Chromebooks, PC-er, skjermer og annet relevant datatilbehør, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Dette gir leverandører muligheten til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Narvik kommune trenger et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som skal dekke dagens behov for arkivering og legge til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Avtalen har en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner og skal leveres som en skybasert eller nettbasert løsning uten behov for fysisk infrastruktur. Tjenesten skal benyttes av Narvik kommune og flere tilknyttede virksomheter i Nordland. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 40% og implementering og kvalitet på tilbudt løsning med 60%. Leverandøren må dokumentere erfaring med minst én skybasert leveranse av sak/arkiv-systemer for kommunale oppdragsgivere de siste tre år.
Nittedal Kommune trenger et nytt journalsystem for helsestasjonen, med en maksimal totalverdi på 1 million kroner over 3 år. Løsningen må integreres godt med eksisterende systemer og sikre brukervennlig, trygg og sikker kommunikasjon for kommunens innbyggere. Anskaffelsen gjelder programvare og informasjonssystemer. Leverandører må ha et kvalitetssikringssystem.