Anbudsoversikt for Bistand med å håndtere IKT-sikkerhetshendelser (Hendelseshåndtering)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Fiskeridirektoratet ønsker å inngå avtale med en leverandør som kan bistå oss med hendelseshåndtering. Mer informasjon om selve anskaffelsen finnes i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Bistand med å håndtere IKT-sikkerhetshendelser (Hendelseshåndtering)
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
1 500 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere en skatteattest som ikke er eldre enn 6 måneder, jf. FOA § 7-2 (2). • Norske leverandører kan bestille skatteattest gjennom skjema RF-1316 i Altinn. • Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører skal levere en firmaattest. Utenlandske leverandører leverer en bekreftelse på at leverandøren er registrert i foretaksregister eller bransjeregister i henhold til lovgivning i det landet hvor leverandøren er etablert eller registrert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner