Anbudsoversikt for Bistand til implementering av statlige regnskapsstandarder (SRS)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Regnskaps- og rådgivningstjenester

Utlendingsdirektoratet har inngått en avtale med Ernst & Young AS for levering av konsulenttjenester til implementering av statlige regnskapsstandarder (SRS) i egen virksomhet. Tjenestene skal leveres i Oslo og innebærer utvikling av en oppdatert økonomimodell, metodikk for bruk av styringsinformasjon fra periodisert regnskap, samt etablering av prinsipper, malverk og metodikk for innføringen av SRS. Avtalen har en total verdi på 3 200 000 kroner. Det var krav om høy kvalitet på tilbudt nøkkelteam, inkludert relevant erfaring og faglige kvalifikasjoner. Tre leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Ernst & Young AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
3 200 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Bistand til implementering av statlige regnskapsstandarder (SRS)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Strategisk anskaffelsesenhet
Kontakt telefon
+47 23351500
Kontakt e-post
anskaffelser@udi.no
Adresse
Innspurten 11-13, 0663 OSLO
Lokasjon
Estimert verdi
3 200 000,00 kr
Beskrivelse
Oppdragsgiver har behov for timebasert konsulentbistand til implementering av statlige regnskapsstandarder (SRS) i egen virksomhet.
Hovedtrekk i prosedyren
Leverandørens bistand inn i Kundens prosjekt vil bl.a. kunne være å bistå med utvikling og etablering av en oppdatert økonomimodell, metodikk for bruk av styringsinformasjon fra periodisert regnskap og bistå i etablering av prinsipper, malverk og metodikk for innføringen av SRS.Ytterligere informasjon om anskaffelsen og leveransen følger av vedlagte kontrakt med vedlegg.
Tildelingskriterium 1
Kvalitet på tilbudt Nøkkelteam
Sammensetningen av teamet og hvor godt teamets totale kompetanse treffer på vårt skisserte behov, herunder hvordan hver ressurs er planlagt benyttet inn i prosjektet. Relevant erfaring, sett opp mot tiltenkt bruk i prosjektet og oppdragsgivers skisserte behov. Faglige kvalifikasjoner (formell utdanning), sett opp mot tiltenkt bruk i prosjektet og oppdragsgivers skisserte behov.
Tildelingskriterium 2
Totalpris
Timepris inkl. mva. x 1500 stk.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    6. nov. 2024, 19:59

  2. Vinner kåret

    6. jan. 2025, 00:00

  3. Startdato for avtale

    13. jan. 2025, 00:00

  4. Kontraktsinngåelse

    24. jan. 2025, 00:00

  5. Kunngjøring av resultat

    13. mars 2025

  6. Sluttdato for avtale

    10 måneder

    1. apr. 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner