Anbudsoversikt for Bistand til prosjektoppfølgning - TREFF
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Oppdragstaker skal bistå Finansdepartementet med oppfølgingen av Treff-satsingen, slik at prosjektet gjennomføres best mulig i henhold til tid, kost og kvalitet. Treff-satsingen består av to prosjekter – Treff-prosjektet (utvikling av ny og forbedret systemstøtte til Tolletatens kontrollområde) og ekspressfortollingsprosjektet (ny løsning for deklarering og automatisk fortolling på grensen). Bakgrunnen for prosjektene er nærmere omtalt i Prop. 1 S (2018–2019). Samlet kostnadsramme for Treff-satsningen er 530 mill. kroner. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av bistanden).
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Bistand til prosjektoppfølgning - TREFF
- Varighet
- 42 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Se konkurransegrunnlaget.