Anbudsoversikt for Blomster - rammeavtale Innherred Innkjøp
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Innherred Innkjøp innbyr til åpen anbudskonkurranse for levering av planter/ buketter og dekorasjoner til kommunene som inngår i innkjøpssamarbeidet. Anskaffelsens formål Innherred Innkjøp ønsker å inngå rammeavtale med en (1) leverandør for levering av blomster. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som dekker kommunenes behov for blomster, planter, buketter og dekorasjoner. Konkurransen har til hensikt å sikre oppdragsgiver tilgang til blomster av høy kvalitet til en riktig pris.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Blomster - rammeavtale Innherred Innkjøp
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Elin Mathisen Sæther
- Kontakt e-post
- elin.mathisen.saether@inderoy.kommune.no
- Adresse
- Vennalivegen 7, 7670 INDERØY
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 200 000,00 kr
- Beskrivelse
- Innherred Innkjøp innbyr til åpen anbudskonkurranse for levering av planter/ buketter og dekorasjoner til kommunene som inngår i innkjøpssamarbeidet. Anskaffelsens formål Innherred Innkjøp ønsker å inngå rammeavtale med en (1) leverandør for levering av blomster. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som dekker kommunenes behov for blomster, planter, buketter og dekorasjoner. Konkurransen har til hensikt å sikre oppdragsgiver tilgang til blomster av høy kvalitet til en riktig pris.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
28. apr. 2021, 10:00
Frist for å melde interesse
7. juni 2021, 10:00
Frist for innlevering
7. juni 2021, 10:00
Åpningsdato
7. juni 2021, 11:00
Startdato for avtale
1. juli 2021, 00:00
Vedståelsesfrist
7. sep. 2021, 10:00
Sluttdato for avtale
30. juni 2023, 00:00