Anbudsoversikt for Blomster - rammeavtale Innherred Innkjøp

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innherred Innkjøp innbyr til åpen anbudskonkurranse for levering av planter/ buketter og dekorasjoner til kommunene som inngår i innkjøpssamarbeidet. Anskaffelsens formål Innherred Innkjøp ønsker å inngå rammeavtale med en (1) leverandør for levering av blomster. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som dekker kommunenes behov for blomster, planter, buketter og dekorasjoner. Konkurransen har til hensikt å sikre oppdragsgiver tilgang til blomster av høy kvalitet til en riktig pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Blomster - rammeavtale Innherred Innkjøp
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Elin Mathisen Sæther
Adresse
Vennalivegen 7, 7670 INDERØY
Kategori (CPV)
Estimert verdi
3 200 000,00 kr
Beskrivelse
Innherred Innkjøp innbyr til åpen anbudskonkurranse for levering av planter/ buketter og dekorasjoner til kommunene som inngår i innkjøpssamarbeidet. Anskaffelsens formål Innherred Innkjøp ønsker å inngå rammeavtale med en (1) leverandør for levering av blomster. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som dekker kommunenes behov for blomster, planter, buketter og dekorasjoner. Konkurransen har til hensikt å sikre oppdragsgiver tilgang til blomster av høy kvalitet til en riktig pris.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    28. apr. 2021, 10:00

  2. Frist for å melde interesse

    7. juni 2021, 10:00

  3. Frist for innlevering

    7. juni 2021, 10:00

  4. Åpningsdato

    7. juni 2021, 11:00

  5. Startdato for avtale

    1. juli 2021, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    7. sep. 2021, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    30. juni 2023, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner