Anbudsoversikt for Brakker til forhåndsstemmegivningen ved kommunestyrevalget og valg til bydelsutvalg 2019 i Oslo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Utleie og leasing av prefabrikkerte bygninger

Det er behov for å leie brakkemoduler som skal brukes som lokaler til forhåndsstemmegivningen ved årets kommunestyrevalg. Brakkene skal plasseres rundt i Oslo på sentrale plasser. Det er per januar besluttet at det skal plasseres brakker på 25 steder, men antallet kan endres noe. Nøyaktig antall brakkemoduler som vi ønsker å leie vil være klar innen mars 2019. Bystyrets sekretariat skal leie fullt ferdige brakker med definert innhold. Brakkene må være ferdig innredet og klare til bruk når forhåndsstemmegivningen starter mandag 12. august. Forhåndsstemmegivningen avsluttes fredag 6. september. Vi ønsker å leie brakkene fra og med 1.08.2019 til og med 15.09.2019. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av kravspesifikasjonen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Brakker til forhåndsstemmegivningen ved kommunestyrevalget og valg til bydelsutvalg 2019 i Oslo
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav:  Norske selskaper: Firmaattest  Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Vurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Og/eller Foretakets 3 siste årsregnskap inklusive noter, styrets, årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 4 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner