Anbudsoversikt for Branntekniske tjenester til Akershus universitetssykehus HF

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Sykehusinnkjøp HF trenger branntekniske tjenester for å levere sikkerhetsforbedringer til en verdi av 5 500 000 NOK. Anbudet omfatter blant annet branntetting, kontroll og ettersyn av slokkesystemer, samt leveranser av slukkemidler til Akershus universitetssykehus HF. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og kunne dokumentere dette med beskrivelser av de siste tre relevante leveransene utført i løpet av de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Branntekniske tjenester til Akershus universitetssykehus HF
Estimert verdi
5 500 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

KRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. DOKUMENTASJONSKRAV: Norske selskaper: Firmaattest. Norske leverandører trenger ikke levere firmaattest sammen med tilbudet. For norske leverandører vil oppdragsgiver selv hente inn firmaattest fra Brønnøysundregistrene. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. DOKUMENTASJONSKRAV: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2021 og 2022. Norske leverandører trenger ikke levere årsregnskap sammen med tilbudet. For norske leverandører vil oppdragsgiver selv hente inn årsregnskap fra Brønnøysundregistrene. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Kvalifikasjonskrav 3

KRAV: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Med lignende leveranser menes oppdrag som involverer de oppgaver spesifisert for delkontrakt 1, og som er gjennomført i bygg av tilsvarende størrelse. DOKUMENTASJONSKRAV DELKONTRAKT 1: Leverandøren skal levere en beskrivelse av de siste 3 tilsvarende leveransene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre år. Oversikten skal inneholde følgende opplysninger: -Beskrivelse av leveransen, og hva som ble utført. -Tidspunkt for gjennomføring. -Omfang av leveranse i beløp. -Navn på referansekunde. Leverandør skal fylle ut vedlegg 3 for å besvare kravet. DOKUMENTASJONSKRAV DELKONTRAKT 2: Leverandøren skal levere en beskrivelse av de siste 3 tilsvarende leveransene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre år. Oversikten skal inneholde følgende opplysninger: -Beskrivelse av leveransen, og hva som ble utført. -Tidspunkt for gjennomføring. -Omfang av leveranse i beløp. -Navn på referansekunde. Leverandør skal fylle ut vedlegg 3 for å besvare kravet. KRAV DELKONTRAKT 1: Leverandøren skal ha gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Kravet vil bli vurdert ut fra en helhetsvurdering med utgangspunkt i areal som skal dekkes og omfang av det som skal vurderes. DOKUMENTASJONSKRAV DELKONTRAKT 1: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: -En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke. -En oversikt over antall ansatte med erfaring fra kategoriene følgende kategorier: 1) Branntetter. 2) Kontroller slokkeutstyr. 3) Montør av slukkeutstyr. -En beskrivelse av hvor stor del av kontrakten leverandøren vurderer å sette bort til underleverandører. DOKUMENTASJONSKRAV DELKONTRAKT 2: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: -En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke. -En oversikt over antall ansatte med erfaring fra kategoriene følgende kategori: 1) Kontroller sprinkelanlegg. -En beskrivelse av hvor stor del av kontrakten leverandøren vurderer å sette bort til underleverandører.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner