Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bergen Kommune, gjennom Bergen Vann, søker leverandører for en rammeavtale på service og vedlikehold av trykkluftutstyr over 5 år, med en maksimal totalverdi på 4,39 millioner kroner. Tjenestene skal leveres på vannbehandlings-, rense- og biogassanlegg i Bergen kommune, og inkluderer årlig service, vedlikehold, reparasjon ved behov, samt levering av reservedeler og forbruksvarer. Leverandøren må kunne utføre arbeid utenfor ordinær arbeidstid, inkludert lørdager og offentlige helligdager, og følge gjeldende HMS-prosedyrer. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av relevant erfaring fra lignende oppdrag de siste tre årene, teknisk personell med nødvendig kompetanse, samt tilstrekkelig teknisk utstyr og ressurser for å gjennomføre oppdraget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bergen Vann er en etat i Bergen kommune. Etaten skal sørge for en god og tilstrekkelig vannforsyning og en god og miljømessig riktig avløpshåndtering. Bergen Vann drifter og forvalter de kommunale vann- og avløpsanleggene i Bergen kommune og drifter de kommunale vann- og avløpsanleggene i Bjørnafjorden kommune. Etaten har ca. 280 medarbeidere og en omsetning på om lag 1,1 milliard. De ansatte er i dag lokalisert i Krokatjønnveien 11 C og på en rekke vannbehandlings- og renseanlegg. Anskaffelsen gjelder service, trykkluftutstyr.Hovedtrekkene i prosedyrenBergen Vann har et bredt spekter av trykkluftutstyr lokalisert på flere av våre vannbehandlings-, rense- og biogassanlegg i Bergen kommune. For å sikre driftssikkerhet og optimal ytelse, ønsker vi å inngå en avtale for service og vedlikehold av dette utstyret. Omfang av avtalen:- Årlig service og vedlikehold:Periodisk service av trykkluftutstyr og tilbehør, inkludert gjennomgang av sjekklister og nødvendig vedlikehold. Levering av nødvendige forbruksvarer (for eksempel olje, luftfiltre, reimer osv.),- Reparasjon ved behov:Feilsøking og reparasjon av trykkluftutstyr og tilhørende komponenter.- Leveranse av reservedeler:Levering av originale reservedeler. Oppdragsgiver skal informeres om garantitid for alle leverte deler.- RapporteringRapportering til oppdragsgiver etter årlig service og vedlikehold og reparasjon ved behovFor en detaljert oversikt over lokasjoner og utstyr, se «Vedlegg 1 - Lokasjon og utstyr». Det gjøres oppmerksom på at denne oversikten kan justeres i løpet av avtaleperioden. Overtid og tilgjengelighet:Leverandøren må kunne utføre servicearbeid utenfor ordinær arbeidstid ved behov. Dette innebærer at:- Overtid:Leverandøren skal kunne stille med kompetent personell for overtidstjenester dersom situasjonen krever det. Det forventes at leverandøren har etablerte rutiner og kapasitet for å håndtere uforutsette situasjoner som medfører behov for arbeid utenom normal arbeidstid.- Lørdager og offentlige helligdager:Leverandøren må være forberedt på å gjennomføre servicearbeid også på lørdager og offentlige helligdager. HMS-prosedyrerLeverandøren/underleverandøren skal følge gjeldende HMS-prosedyrer og krav ved alle besøk på anleggene. Dette inkluderer forsvarlig bruk av personlig verneutstyr (PPE) og rapportering av uønskede hendelser. Leverandørrevisjon Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å utføre leverandørrevisjoner i avtaleperioden.

    Kontakt navn
    Johan Hausvik
    Kontakt telefon
    +47 05556
    Adresse
    Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle avtalen. Påkrevet økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Alle innleverte og eventuelt innhentede opplysninger vil danne grunnlag for en helhetsvurdering av om kvalifikasjonskravet er oppfylt.

    Leverandør skal være et lovlig registrert foretak.

    Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Erfaringen skal omfatte leveranser av tilsvarende kompleksitet som leveransen forespurt i denne konkurransen.

    Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig tekniske ressurser og kapasitet til å gjennomføre oppdraget i tråd med oppdragsgivers behov.

    Det kreves at leverandøren viser god evne til å gjennomføre oppdraget i tråd med oppdragsgivers behov. Det kreves derfor at leverandør har tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre oppdraget. Utførende forplikter seg til å stille med nødvendige hjelpemidler til å utføre oppdraget.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
BV 2025-06 - Service, trykkluftutstyr
Lokasjon
Estimert verdi
4 390 000,00 kr
Varighet
60 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner