Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Medisinsk bildebehandlingsutstyr
Sykehusinnkjøp HF trenger sikkerhetskabinetter for å levere utstyr til Helse Fonna HF i Rogaland over 140 måneder. Det skal anskaffes 2 stk. sikkerhetskabinett, med opsjon på ytterligere 2 stk., samt mulige service- og vedlikeholdsavtaler knyttet til disse kabinettene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Generell informasjon om konkurransen Oppdragsgiver og kunde Oppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF. Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver. Foretaket har strategisk og operativt ansvar for innkjøp til spesialisthelsetjenesten. Ved gjennomføringen av anskaffelsen er Sykehusinnkjøp HF en innkjøpssentral i henhold til regelverket om offentlige anskaffelser, og er rett saksøkt eller innklaget ved tvisteprosesser som gjelder påstand om feil begått i en anskaffelsesprosess. Sykehusinnkjøp HF, divisjon vest er avtaleforvalter. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no. Sykehusinnkjøp HF gjennomfører anskaffelsen på vegne av Kunden. Kunde på denne avtalen er Helse Fonna HF. Anskaffelsens formål og omfang Anskaffelsens formål er Anskaffelse av 2 stk. sikkerhetskabinett, samt opsjon på 2 stk. Sikkerhetskabinett til Helse Fonna HF i forbindelse med byggetrinn 2. Se pkt. 1.7 Viktige datoer for tentativ fremdriftsplan og leveranse. For orientering om prosjekt for utstyrsanskaffelsen til BT2, se bilag 8 – Prosjektinformasjon. Se også Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse av hhv. krav og prising av sikkerhetskabinett.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsens formål og omfang Anskaffelsens formål er Anskaffelse av 2 stk. sikkerhetskabinett, samt opsjon på 2 stk. Sikkerhetskabinett til Helse Fonna HF i forbindelse med byggetrinn 2. Se pkt. 1.7 Viktige datoer for tentativ fremdriftsplan og leveranse. For orientering om prosjekt for utstyrsanskaffelsen til BT2, se bilag 8 – Prosjektinformasjon. Se også Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse av hhv. krav og prising av sikkerhetskabinett. Avtaletype Kjøpsavtale med opsjoner på kjøp, samt opsjon på service- og vedlikehold. Avtaleperiode Det vil bli inngått kjøpsavtale med varighet så lenge utstyret er i bruk (service/vedlikehold er opsjoner i kjøpsavtalen). Delkontrakter