Anbudsoversikt for Chatbot

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Posten Norge plan to implement chatbot in Customer Service for Posten and Bring. The chatbot will be implemented for both brands, (Posten/private and Bring/business) in Norway, Sweden and Denmark.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Chatbot
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Dette er oppgitt i kvalifikasjonsdokumentet som kan lastes ned her: https://procurementportal.posten.no/Pages/RFxDetails.aspx?RFxId=60979
Kvalifikasjonskrav 2

Dette er oppgitt i kvalifikasjonsdokumentet som kan lastes ned her: https://procurementportal.posten.no/Pages/RFxDetails.aspx?RFxId=60979
Kvalifikasjonskrav 3

Dette er oppgitt i kvalifikasjonsdokumentet som kan lastes ned her: https://procurementportal.posten.no/Pages/RFxDetails.aspx?RFxId=60979

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner