Anbudsoversikt for Chatbot
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Posten Norge plan to implement chatbot in Customer Service for Posten and Bring. The chatbot will be implemented for both brands, (Posten/private and Bring/business) in Norway, Sweden and Denmark.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Chatbot
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Dette er oppgitt i kvalifikasjonsdokumentet som kan lastes ned her: https://procurementportal.posten.no/Pages/RFxDetails.aspx?RFxId=60979
Dette er oppgitt i kvalifikasjonsdokumentet som kan lastes ned her: https://procurementportal.posten.no/Pages/RFxDetails.aspx?RFxId=60979
Dette er oppgitt i kvalifikasjonsdokumentet som kan lastes ned her: https://procurementportal.posten.no/Pages/RFxDetails.aspx?RFxId=60979