Anbudsoversikt for Dagligvarer til mindre enheter

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Engroshandel med nærings- og nytelsesmidler

Nittedal kommune trenger dagligvarer til mindre enheter som barnehager, skoler, omsorgsenheter og administrasjon, med en rammeavtale over 2 år. Avtalen fokuserer på enheter med begrenset lagringsplass og behov for småbestillinger og rask levering, inkludert mulighet for kjøp i fysisk butikk. Hovedkategorien for anskaffelsen er dyreprodukter, kjøtt og kjøttprodukter. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 70% og miljø med 30%. Leverandøren må ha et godt kvalitetsstyringssystem og miljøledelsessystem, og hvis ikke miljøsertifisert, sørge for dette innen ett til to år etter kontraktsinngåelse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dagligvarer til mindre enheter
Varighet
2 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Finansielle kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Dette bekreftes ved å huke av i ESPD skjemaets del IV seksjon a (liten a). Valgt leverandør vil bli bedt om å fremlegge kredittvurdering, ikke eldre enn 3 måneder, som dokumentasjon på dette. Dersom leverandøren av gyldige grunner ikke kan fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har anmodet om, kan han godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver kan akseptere.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Kvalifikasjonskrav 3
Organisatoriske og juridiske krav
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller faglig register, eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Skatt- og mva-attester
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og merverdiavgiftsinnbetaling. Dette bekreftes ved å huke av i ESPD skjemaets del IV seksjon a (liten a). Valgt leverandør må dokumentere dette ved å fremlegge skatteattest som ikke er eldre enn 6 måneder.
Kvalifikasjonskrav 5
Kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder
• Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for ytelsene som skal leveres. • Det kreves et godt og velfungerende miljøledelsessystem. • Dersom leverandøren per i dag ikke er miljøsertifisert gjennom en av de offisielle miljøsertifiseringsordningene skal leverandøren sørge for dette innen ett / to år etter kontraktsinngåelse Begge kravene bekreftes ved å huke av i ESPD skjemaets del IV seksjon a (liten a). Valgt leverandør skal gi en redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetsstyringssystem og miljøledelsessystem. Alternativt kan kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer eller tilsvarende dokumentasjon fremlegges.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner