Anbudsoversikt for Dekk og dekkhotell
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Dekk og biltilbehør
Politiets fellestjenester (PFT) skal på vegne av Politi- og lensmannsetaten, Politiets sikkerhetstjeneste (PST) og Kriminalomsorgen inngå rammeavtale for anskaffelse av dekk og felger med opsjon på tilhørende tjenester, dekkhotell, omlegging av hjul og 24-timers veihjelp - utrykning for skifte av dekk ved punktering eller annen skade på dekk.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dekk og dekkhotell
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 33 600 000,00 kr
- Varighet
- 35 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
- Tilbyder skal dokumentere at alle forpliktelser med hensyn til betaling av skatter og avgifter ved hjelp av skatteattest ikke eldre enn 6 måneder . - Tilbyder skal dokumentere at foretaket er lovlig etablert ved hjelp av firmaattest
Dokumentasjonskrav: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
1. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. 2. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001 eller tilsvarende, eller En beskrivelse som minumum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: - Avviks- og reklamasjonsbehandling - Godkjenning av underleverandører - Prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd