Anbudsoversikt for Digital partner for Det Norske Teatret

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Design

Det Norske Teatret er et av landets største teatre, med 267297 besøkende publikummere i 2017. Teateret ble grunnlagt i 1912, og spiller forestillinger på nynorsk og norske dialekter. Teateret er privat eid og en ideell organisasjon, og får årlige tilskudd fra staten. Totale inntekter i 2017 var 246,9 MNOK, der billettinntektene sto for over 58 MNOK av inntektene. Formålet med anskaffelsen er inngå avtale med en erfaren og innovativ leverandør for tjenestene: - Applikasjonsforvaltning og utvikling av nettside, herunder integrasjon og implementering på nettside av billettsalgsløsning. - Drift av www.detnorsketeatret.no - Grafisk design og utvikling av teaterets visuelle identitet på overordnet nivå

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Digital partner for Det Norske Teatret
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Se beskrivelse i konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav 2

Se beskrivelse i konkurransegrunnlaget
Kvalifikasjonskrav 3

Se beskrivelse i konkurransegrunnlaget

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner