Anbudsoversikt for Digital partner for Det Norske Teatret
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Design
Det Norske Teatret er et av landets største teatre, med 267297 besøkende publikummere i 2017. Teateret ble grunnlagt i 1912, og spiller forestillinger på nynorsk og norske dialekter. Teateret er privat eid og en ideell organisasjon, og får årlige tilskudd fra staten. Totale inntekter i 2017 var 246,9 MNOK, der billettinntektene sto for over 58 MNOK av inntektene. Formålet med anskaffelsen er inngå avtale med en erfaren og innovativ leverandør for tjenestene: - Applikasjonsforvaltning og utvikling av nettside, herunder integrasjon og implementering på nettside av billettsalgsløsning. - Drift av www.detnorsketeatret.no - Grafisk design og utvikling av teaterets visuelle identitet på overordnet nivå
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Digital partner for Det Norske Teatret
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se beskrivelse i konkurransegrunnlaget
Se beskrivelse i konkurransegrunnlaget
Se beskrivelse i konkurransegrunnlaget